Dag 70 – Living a Dream: Thanks Everybody !

8 maart 2017 - Courtenay, Canada

20170306_11524420170306_115221Ik zit nu alweer op het internationale vliegveld van Vancouver. Na een eerdere interne vlucht vanuit Comox. Lekker wakker worden en nagenieten vanuit mijn geweldige droom die ik aan het afsluiten ben. Het is beter geweest dan ik had durven hopen.

>>> Maar allereerst wil ik iedereen ontzettend bedanken. <<<

JULLIE zijn allemaal FANTASTISCH. (zie de foto’s aan weerszijden)

Al degenen die mij gesteund hebben en/of gevolgd hebben in dit avontuur.
Maar allereerst natuurlijk mijn Karin, die mij na vele jaren dubben toch het beslissende duwtje gaf.
Mijn kinderen Marjolein & Niels.
Mijn ouders die me 48 jaar geleden met skiën hebben laten kennis maken.
Al mijn vrienden en kennissen met hun vele hartverwarmende reacties en steunbetuigingen.
Al mijn fijne collega’s van ASML die mijn werk vele maanden hebben opgevangen.

20170308_12412420170308_124113THANKS !

Ik hoop jullie als ik terug ben weer snel face-to-face te zien. Veel om bij te praten én bij te drinken.

Ja, een klein beetje cold turkey gaat er wel komen terug in Nederland. Al denk ik dat het best wel mee gaat vallen. Want net als met elke vakantie wil je én blijven én terug. Maar na het hoogtepunt is ook de spanning en het doel weg en voelt het eind gewoon goed aan.

Als toetje heb ik mezelf getrakteerd op een businessclass upgrade via mijn KLM airmiles. Jammie.

Vanuit de KLM lounge op Vancouver International,
Hartelijk bedankt allemaal.
Voor de laatste maal Groeten en Liefs uit Canada van deze ski-leraar,
Roel

N.B. NL-alarm: Ik kom eraan ...

SAM_6173SAM_6172SAM_6171SAM_6169SAM_6167SAM_6164SAM_616320170308_09284220170308_092225

1. Ilona:
    9 maart 2017
    We gaan de blogs missen.......
  2. Karin:
    9 maart 2017
    Wie gaat er mee naar Schiphol . Er staat een verse appeltaart hier in huis..
  3. Han van de Moosdijk:
    17 april 2017
    Wow Roel!
    Wat fantastisch om met jouw foto's en verhalen dit avontuur ook te mogen ervaren. Ik ga nu pas echt snappen wat de omvang is geweest van je reis.
    groet, Han