Dag 10 - Afscheid van Karin

7 januari 2017 - Courtenay, Canada

IMG-20170107-WA0002IMG-20170107-WA0003Vandaag de huurauto terug gebracht en tegelijkertijd Karin naar de Pacific Coastal Airlines balie gebracht. Met een kleine Beachcraft gaat ze vanaf Comox  airport met een tussenstop in Campbell River naar Vancouver airport. Daar met de bus van south terminal naar international departures en vanaf dat moment zal de KLM haar naar Schiphol transporteren.

20170104_094714_Burst0120170107_095458Het was maar een 10 daagse reis, maar we hebben zoveel gedaan en gezien, dat het wel lijkt of we hier samen op Vancouver Island al een eeuwigheid hebben doorgebracht. Gerard zei het heel mooi in zijn commentaar op mijn blog: “het lijkt wel of jullie in een Discovery serie beland zijn”.

Na afzetten van Karin word ik opgehaald door Kana de vrouw van Tobin, de eigenaar van Section 8 waar ik de cursus bij geboekt heb. Snel terug naar Mount Washington, skikleren aantrekken en een hele middag knallen op enkele centimeters nieuwe sneeuw. Het is volgens de local Canedians druk op de berg, vanwege vele weekend dagjesmensen uit de omgeving en Victoria. Zo druk dat er toch wel gemiddeld 2 wachtenden voor me zijn in de “rij” voor de skilift. :-).

Nog een dag en dan start de lang verwachtte cursus.
Groeten van "eenzame" Roel :-)

1. Annet en Roger:
    8 januari 2017
    Waanzinnig mooi allemaal daar, fijn dat jullie daar zo genoten hebben!
    Maar dat je Karin "op transport" zet, dat klinkt wel heel technisch, of bedoel je dat romantisch!
    Roel, succes en knallen maar op je cursus de komende periode, NJOY..... groetjes Annet en Roger.