Dag 8 – Foerageren & 2e Ski middag

5 januari 2017

20170105_09340720170105_093358Vandaag weer eens een wat andere, “gewonere”, dag.

De weekenden mag ik voor mezelf zorgen en  koken, dat zit niet bij de ski cursus inbegrepen. Dus vandaag als eerste maar weer de berg af gesjeesd naar Courtenay om proviand, boose en andere onmisbare dingen des levens in te slaan. Bepakt weer terug de berg op en alles op de voorraad plank en in de vriezer. Mochten ik hier insneeuwen dan heb ik een kans om te overleven.

20170105_15082420170105_153903’s Middags een leuke middag skiën en het gebied verder verkennen. Lekker rustig op de pistes vandaag en we vermaken ons wel, zowel tussen de bomen, als op de buckel-pistes. Het weer is langzaam aan het omslaan, boven ons een flinterdunne wolkensluier en beneden ons in het dal een iets dikkere wolken deken.

Vanavond lekker samen zelf kokerellen in de keuken van ‘ons’ chalet.

1. Gerard Tielemans:
    6 januari 2017
    als je de foto's ziet lijkt het wel op een Discovery serie waar jullie in beland zijn. Prachtig en vooral romantisch, samen in een chalet van god en alles verlaten, lekker eten en boose op zijn tijd. ... Enjoy...