Dag 4 – Ucluelet Nieuwjaarsdag

1 januari 2017 - Ucluelet, Canada

SAM_5984Lekker uitgeslapen en daarna bijzonder uitgebreide ‘New Year Brunch’ genuttigd in ons Black Rock Hotel, en ook nu weer met prachtig uitzicht op de rotsige, wilde en grillige kust van de grote oceaan.
Daarna ca. 12 km gelopen over de “Wild Pacific Rim Trail“ op het uiterste puntje van het schiereiland. Prachtig bos met veel hangende korstmossen ‘druipend’ over de takken van het grillig groeiende struweel. Sprookjesachtig in combinatie met telkens weer nieuwe uitzichten op de kust en oceaan met oranje gloed rond de horizon de gehele dag. Is ook een beetje “memory lane”: zo’n 12 jaar geleden hebben we hier met de kids ook gelopen, verrassend veel herkenningspunten.
20170101_134831Tenslotte nog met port voor de open haard zitten voor we lekker iets kleins in de bar gaan eten. Gisteren namelijk meer dan genoeg gegeten en vooral gedronken.

1. Jose:
    2 januari 2017
    De allerbeste wensen van ons voor 2017 en voor jullie is het jaar al goed begonnen! Geniet er van en kom terug met mooie verhalen!
  2. Gerard Tielemans:
    2 januari 2017
    De allerbeste wensen voor 2017 en geniet ervan. Wat een prachtige natuur daar.
  3. Silvia:
    2 januari 2017
    De beste wensen voor 2017! Maar dat zal wel lukken, prachtig daar!!
  4. Marielle:
    Hee
    Gaaf zeg daar! Jaloers! Geniet mee met de foto's die je plaatst en je verslag. Een geweldig begin voor 2017
  5. Sjoerd en Kitty:
    2 januari 2017
    Dat klinkt allemaal super. Wij wensen jullie nog een heel fijne vakantie en voor Roel straks heel veel skiplezier. En natuurlijk de allerbeste wensen voor 2017. Jullie zijn in ieder geval heel goed begonnen. Hgr. Sjoerd en Kitty.