Dag 1 - Naar Vancouver Island

29 december 2016 - Courtenay, Canada

20161229_125108Na 2 uur vertraging heeft de pilot nog wat extra gas gegeven zodat we maar 1 uur vertraagd aankwamen in Vancouver. Redelijk snel door de immigratie & douane en gelukkig kwam mijn ski-uitrusting ook uit een gat voor “odd-size bagage”.
20161229_185235Weer 4 uur wachten op terminal South en toen met een 18 persoon 2-proppellor vliegtuig naar Comox airport in de donkere nacht. Zo'n klein toestel dat we er niet van voren ongeveer in moesten kruipen en op je hurken naar achteren tot de eerste vrije stoel. Gelukkig zijn we niet zo lang anders was zitten ook nog krap. Daarnaast moest er nog bij betaald worden voor de ski’s, en had ik geluk dat er nog wat extra kilo’s in het vliegtuig mochten, anders hadden mijn ski’s met een volgende vlucht mogen vliegen. Huur auto opgehaald en in volledige duisternis ons gereserveerde Beach House B&B in Courtenay gevonden. Ziet er in het donker zelfs al mooi uit.
Heel moe na ~21 uur reizen van deur tot deur en 9 uur tijdsverschil. Lekker slapen was geen probleem.

Roel in Canada (!)